დღე მე-5
მეხუთე მეცადინეობა განისაზღვრა პროექტის პროცედურების გაგრძელებით; შემდეგ გადავინაცვლეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე, რომელიც პროექტის შესრულების პროცესის ურთიერთგამომრიცხავი დეტალია, რომელმაც , როგორც ხელმძღვანელს, პროცესის სიღრმისეულ წვდომაში პროგრესის საფუძველი იქნება; პორტფოლიოს რუბრიკა დამეხმარება, რამდენად ადეკვატურად შევაფასებ მოსწავლეების აქტივობას და შესაბამისად, რამდენად მიჰყვება პროექტი ზოგადს, თემატურსა და შინაარსობრივ საკითხებს.
რაც შეხება სლაიდების ჩართვას პროექტის გეგმაში, პროექტის დასასრულისათვის , პრეზენტაციისათვის, წარდგენის, პუბლიკის ზემოქმედების ერთერთი კარგი საშუალებაა. და, ეს დეტალი დამეხმარება იმაში, რომ საბოლაოდ ზოგად შეკითხვაში პასუხი გაეცეს.
მეხუთე მეცადინეობა განისაზღვრა პროექტის პროცედურების გაგრძელებით; შემდეგ გადავინაცვლეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე, რომელიც პროექტის შესრულების პროცესის ურთიერთგამომრიცხავი დეტალია, რომელმაც , როგორც ხელმძღვანელს, პროცესის სიღრმისეულ წვდომაში პროგრესის საფუძველი იქნება; პორტფოლიოს რუბრიკა დამეხმარება, რამდენად ადეკვატურად შევაფასებ მოსწავლეების აქტივობას და შესაბამისად, რამდენად მიჰყვება პროექტი ზოგადს, თემატურსა და შინაარსობრივ საკითხებს.
რაც შეხება სლაიდების ჩართვას პროექტის გეგმაში, პროექტის დასასრულისათვის , პრეზენტაციისათვის, წარდგენის, პუბლიკის ზემოქმედების ერთერთი კარგი საშუალებაა. და, ეს დეტალი დამეხმარება იმაში, რომ საბოლაოდ ზოგად შეკითხვაში პასუხი გაეცეს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий