დღე---მე-6
მეცადინეობის მე-6 შეხვედრაზე გავეცანით ,, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი"- რამდენიმე ნიმუშს; გავაანალიზეთ თითოეულის სლაიდპრეზენტაციებს; მოვახდინე უკუკავშირები, რის შემდეგაც დავალებებში ცვლილებები შევიტანე;.
შეხვედრა კონკრეტულად ,,მოდული -5" ის აქტივობების განხილვასა და მის ინტერპრეტირებას დაეთმოს , ანუ რა მიზნით, რომელი დავალება|დავალებების შესაბამისად გამოვიყენებ; ,,გეგმის შეფასების ჩეკლისტი" იმაში დამეხმარება , რომ სტანდარტული გაწერილი სტანდარტი და ინდიკატორები კონკრეტულად სასწავლო პროექტის მიზნებს, ამოცანებსა და შესრულების პროცესებს მოვარგო, ანუ ადაპტაცია ჩემს დავალებებთან მიმართებებში მოვახდინო.
მოსწავლეების აქტივობების შემაფასებელი კრიტერიუმები დამეხმარება სწავლების სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეების უნარების შეფასებაში.
გმადლობთ!
მეცადინეობის მე-6 შეხვედრაზე გავეცანით ,, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი"- რამდენიმე ნიმუშს; გავაანალიზეთ თითოეულის სლაიდპრეზენტაციებს; მოვახდინე უკუკავშირები, რის შემდეგაც დავალებებში ცვლილებები შევიტანე;.
შეხვედრა კონკრეტულად ,,მოდული -5" ის აქტივობების განხილვასა და მის ინტერპრეტირებას დაეთმოს , ანუ რა მიზნით, რომელი დავალება|დავალებების შესაბამისად გამოვიყენებ; ,,გეგმის შეფასების ჩეკლისტი" იმაში დამეხმარება , რომ სტანდარტული გაწერილი სტანდარტი და ინდიკატორები კონკრეტულად სასწავლო პროექტის მიზნებს, ამოცანებსა და შესრულების პროცესებს მოვარგო, ანუ ადაპტაცია ჩემს დავალებებთან მიმართებებში მოვახდინო.
მოსწავლეების აქტივობების შემაფასებელი კრიტერიუმები დამეხმარება სწავლების სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეების უნარების შეფასებაში.
გმადლობთ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий